اقامت در هتل های دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels
 

اقامت در هتل های دبی


اقامتگاه های دبی جزو لوکس ترین و دیدنی ترین هتل های جهان می باشند هرچند هزینه ی بسیار بالایی نیز دارند. ستاره های هتل ها در دبی بسیار مهم هستند و رقابت تگاتنگی بین آنها برقرار است. این اقامتگاه ها جزو بهترین ها می باشند و به خانواده ها و مسافران تجاری بطور یکسان خدمات ارائه می دهند.
برج های امارات (Emirates Towers) واقع در خیابان شیخ زاید بطور حتم یکی از بهترین هتل های مخصوص مسافران تجارتی در دنیا می باشد که مرکز خرید و رستوران های مخصوص به خود را نیز دارد. اگر در دبی به دنبال افراط و تجملات می گردید، برج 7 ستاره ی العرب با ارائه ی خدمات اقامتی بینظیر و با داشتن 200 سوئیت و چشم اندازهای فوق العاده، ایام خوشی را برای شما فراهم می کند.
اینکه کدام هتل را برای اقامت در دبی انتخاب کنید کمی دشوار خواهد بود زیرا تعداد هتل ها فراوان است و ملاک انتخاب شما باید قیمت و محل استقرار هتل باشد. اگرچه بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که در این کلان شهر زیبا و مهیج چه فعالیتی می خواهید انجام دهید. اگر در نظر دارید اوقات خود را با حمام آفتاب و استراحت سپری کنید بهتر است به سراغ هتل های فراوان ساحل جمیره بروید. هرچند اکثر هتل های این منطقه 5 ستاره و گران می باشند. هتل معروف Jumeirah Beach که شبیه به موج ساخته شده، در مجاورت پارک آبی Wild Wadi قرار گرفته و یکی از تماشایی ترین گزینه های پیشنهادی دبی می باشد. این هتل سواحل اختصاصی دارد و طبعا بسیار هم گران می باشد.
 

Dubai_Hotels



گردشگرانی که به دنبال تاریخ، فرهنگ و میراث باستانی می باشند می توانند در یکی از چندین هتل موجود در منطقه ی دبی جدید و یا دیره اقامت نمایند. مانند هتل 4 ستاره ی Sheraton واقع در خیابان خلید ابن الوالد که در اطراف آن رستوران ها، مراکز خرید و بازارهای فراوانی یافت می شود.
اگر برای ماموریت کاری به دبی سفر می کنید، مکانی را انتخاب کنید که به محل کار شما نزدیک باشد تا کمتر در ترافیک سنگین ساعات شلوغی گرفتار شوید! و اگر در فصل گرما به دبی می آیید اطمینان حاصل کنید که هتل شما حتما کولر داشته باشد و نیز مکانی آرام باشد تا شب خواب آرامی داشته باشید.
آب و هوای گرم تابستانی بطور قابل توجهی از تعداد توریست های دبی می کاهد و به همین دلیل هتل ها نیز قیمت اطاق های خود را گاهی حتی تا 40% پایین می آورند. اگرچه وقتی اقامتگاه ها نایاب می شوند قیمت ها سریعا صعود می کند خصوصا اگر مسابقه ی ورزشی مهم و یا واقعه ی مشابهی در شهر برگزار می شود.
در دبی اقامتگاه های ارزان قیمت نیز موجود است. مثلا هتل Crown Plaza، Ibis و Novotel که همگی در خیابان شیخ زاید و در مجاورت مرکز تجارت جهانی واقع شده اند. در اطراف رود دبی نیز هتل Riviera با مناظر زیبا و حسرت انگیزی قرار گرفته است. مهمانخانه Youth Hostel در خیابان النحده نیز مخصوص مسافران تنهایی است که با کوله پشتی سفر می کنند.
 





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: